Eén momentje voor een bewuste keuze…

Leuk dat je een bezoekt brengt aan Clubprofiel! Wij maken gebruik van cookies om jouw bezoek aan Clubprofiel zo gebruiksvriendelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Met behulp van deze cookies zijn wij onder andere in staat om de site te kunnen analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en jou de meest relevante informatie te kunnen tonen. Omdat grip op je online privacy belangrijk is, verzoeken wij je om kort de tijd te nemen voor een bewuste keuze.

Ga voor meer informatie naar onze cookieverklaring en privacyverklaring

Veelgestelde vragen betaalgegevens


Waarom is verificatie van de betaalgegevens van mijn sportclub nodig?

We willen graag zeker weten dat de boekingen die we uitbetalen ook daadwerkelijk aan jouw sportclub betaald worden. 

Weten welke status op jouw sportclub van toepassing is? Volg dan deze stappen:

  • Log in op clubprofiel.nl.
  • Klik op ‘Bewerk dit clubprofiel’
    (helemaal links op de pagina onder ‘Mijn Club’)
  • Scroll naar het kopje ‘Betaalgegevens’. Bij ‘Status’ zie je wat jouw status is.

Let op dat je de juiste sportclub geselecteerd hebt, indien je meerdere clubs in je account hebt.  

We hanteren drie statussen m.b.t. de verificatie: goedgekeurd, afgekeurd of wacht op verificatie.

Om je betaalgegevens van jouw sportclub aan te passen, dien je contact op te nemen met onze Sport Support. Dat kan via één van onze kanalen op deze pagina of klik hier.

In verband met fraudegevoeligheid mag dit niet zelf aangepast worden.

 

Dit doe je door €0,01 over te maken vanaf de betaalrekening van jouw sportclub naar NL63RABO0342636871 t.n.v. NOC*NSF met je betalingskenmerk als omschrijving. Het betalingskenmerk vind je in je mail, nadat je de betaalgegevens hebt ingevuld.

 

Er kunnen verschillende reden zijn waarom de betaalgegevens niet zijn goedgekeurd.

Onze Sport Support neemt contact op per email met jouw sportclub als dit het geval is.

Verificatie start nadat de €0,01 betaald is aan NOC*NSF. Binnen drie werkdagen mag je van ons een antwoord verwachten en die krijg je per email.  

 

 

 

 

Je kunt het beste contact opnemen met onze Sport Support via één van de kanalen op deze pagina of klik hier. In verband met fraudegevoeligheid mag je dit niet zelf aanpassen. Om diezelfde reden is het belangrijk dat er van de rekening van de sportclub betaald wordt.  

 

 

Hoe werkt de uitbetaling van de boekingen die gedaan zijn bij mijn sportclub?

Rond de 24e van de huidige maand, doen wij de uitbetaling van de boekingen van de vorige maand. Bijvoorbeeld: in de maand september heeft jouw club 25 boekingen gehad, dan betalen wij rond 24 oktober die boekingen uit.

 

 

Je ontvangt twee keer een specificatie van ons:

Rond de 15e van de maand ontvang je van een ons mail ter aankondiging van de door ons uit te betalen boekingen aan jouw sportclub. In de bijlage van die mail vind je de specificatie.

Rond de 24e van de maand betalen we de boekingen daadwerkelijk uit. Na iedere uitbetaling ontvang je van ons een factuur per mail. Daarin staat ook gespecificeerd hoeveel boekingen er in die maand zijn geweest en hoeveel je dus van ons ontvangt.

Onder het tabblad ‘Kosten’ vind je precies wat je per deelname ontvangt. Kom je er niet uit? Op deze pagina vind je alle kanalen van onze Sport Support (of klik hier). Zij kunnen je verder helpen.

 

Wat vervelend dat het niet klopt. We willen dit uiteraard snel oplossen. Daarvoor kun je het beste contact opnemen met onze Sport Support via één van onze kanalen op deze pagina of klik hier.

Nee, geen bijkomende kosten, ook niet stiekem in de kleine lettertjes. Let wel op dat er kosten kunnen zijn als je een sportactiviteit annuleert.

Welke consequenties heeft het wijzigen of annuleren van een sportactiviteit?

Als jij als sportclub een activiteit wilt wijzigen of annuleren waarbij er nog geen inschrijvingen zijn, dan kan dit zonder consequenties. Zijn er al wel inschrijvingen? Dan dient de activiteit te worden geannuleerd. De administratiekosten à 0,58 (excl. BTW) per inschrijving worden verhaald op jouw sportclub. 

De deelnemers worden met een automatische mail op de hoogte gesteld van de annulering of wijziging van de sportactiviteit. 

Als jij als sportclub een activiteit wil annuleren waarbij er nog geen inschrijvingen zijn, dan kan dit zonder consequenties. Zijn er al wel inschrijvingen? Dan worden er administratiekosten à 0,58 (excl. BTW) verhaald op jouw sportclub. 

Dat is afhankelijk van de gebruikersvoorwaarden. Deze vind je op de platformpagina van het betreffende platform binnen Clubprofiel. Kom je er niet uit? Op deze pagina vind je alle kanalen van onze Sport Support (of klik hier). Zij kunnen je verder helpen. 

Als de sporter annuleert, zijn de gemaakte administratiekosten voor zijn/haar rekening. Deze administratiekosten kunnen per platform en per sportmoment verschillen.

NOC*NSF Sport Support

Hulp nodig? Wij helpen je graag!